Het is hier GEWELDIG - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van Karin Heuvel - WaarBenJij.nu Het is hier GEWELDIG - Reisverslag uit Cheltenham, Verenigd Koninkrijk van Karin Heuvel - WaarBenJij.nu

Het is hier GEWELDIG

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

13 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Cheltenham

Zo, ik ben nu alweer een grote week in Cheltenham.
In deze week heb ik veel meegemaakt, het begon op het vliegveld....... Wanneer je met Kayl reizen ben gebeurt er altijd wel iets, ID kwijt bij de laatste controle. We vonden hem en konden met het laatste busje mee naar ons vliegtuig. Best spannend voor het eerst vliegen, maar naar een voorspoedige reis van 45 minuten zijn we aangekomen op Birmingham. Op het vliegveld onze bagage ophalen en door met de bus naar Cheltenham Spa. Op Cheltenham Spa ons gastgezin gebeld die ons kwam ophalen.... 10 minuten later ontmoette we Seth, Willow (9) en Sienna (5). Onze gastmoeder Lisa, was thuis omdat haar ouders er waren en wij dus direct voorgesteld konden worden. Het eerste probleem ontstond al snel, ze hebben in Engeland andere stopcontacten en zodoende op naar de winkel. Tussenblokje in de pocket, telefoon in de oplader. Verder een prima eerste dag gehad, op maandag 5 mei was het Bank Holiday en zijn we naar de Car Boot sale geweest, echt Engels, je kunt dit vergelijken met kleedje zitten alleen verkoop je dan vanuit de achterbak van de auto. De kinderen zijn erg vroeg wakker en dat is even wennen, regelmatig hoor je om 5 uur de eerste al. Maar na een paar dagen went dat en slaap je er doorheen of draai je je nog een keer om. Op stage heb ik het heel erg naar mijn zin, wel zijn het andere dagen dan dat ik gewent was in Nederland. Ze gaan hier van 8.50 tot 15.15 naar school met een uur lunch pauze, de onderwijsassistenten gaan direct om 15.15 uur naar huis. In ons eerste weekend zijn we lekker naar het centrum van Cheltenham gelopen wat 30 minuten verder op is, je raad het al…. de koffer is direct aangevuld.
Nu lekker genieten van alles hier en ik laat snel weer iets horen.

Dikke kus – X –

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Cheltenham

Lieve groet vanuit Cheltenham

Zo, ik ben nu alweer een grote week in Cheltenham.
In deze week heb ik veel meegemaakt, het begon op het vliegveld…. Wanneer je met Kayl reizen ben gebeurt er altijd wel iets, ID kwijt bij de laatste controle. We vonden hem en konden met het laatste busje mee naar ons vliegtuig. Best spannend voor het eerst vliegen, maar naar een voorspoedige reis van 45 minuten zijn we aangekomen op Birmingham. Op het vliegveld onze bagage ophalen en door met de bus naar Cheltenham Spa. Op Cheltenham Spa ons gastgezin gebeld die ons kwam ophalen.... 10 minuten later ontmoette we Seth, Willow (9) en Sienna (5). Onze gastmoeder Lisa, was thuis omdat haar ouders er waren en wij dus direct voorgesteld konden worden. Het eerste probleem ontstond al snel, ze hebben in Engeland andere stopcontacten en zodoende op naar de winkel. Tussenblokje in de pocket, telefoon in de oplader. Verder een prima eerste dag gehad, op maandag 5 mei was het Bank Holiday en zijn we naar de Car Boot sale geweest, echt Engels, je kunt dit vergelijken met kleedje zitten alleen verkoop je dan vanuit de achterbak van de auto. De kinderen zijn erg vroeg wakker en dat is even wennen, regelmatig hoor je om 5 uur de eerste al. Maar na een paar dagen went dat en slaap je er doorheen of draai je je nog een keer om. Op stage heb ik het heel erg naar mijn zin, wel zijn het andere dagen dan dat ik gewent was in Nederland. Ze gaan hier van 8.50 tot 15.15 naar school met een uur lunch pauze, de onderwijsassistenten gaan direct om 15.15 uur naar huis. In ons eerste weekend zijn we lekker naar het centrum van Cheltenham gelopen wat 30 minuten verder op is, je raad het al…. de koffer is direct aangevuld.
Nu lekker genieten van alles hier en ik laat snel weer iets horen.

Dikke kus – X –